ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Príkazy
▾ Ako potvrdím objednávku?
1. Vyberte položky a pridajte ich do košíka.
2. Potvrďte košík a pokračujte v platbe.
3. Zadajte svoju dodaciu adresu.
4. Vyberte si svoj Spôsob dopravy.
5. Vyberte svoj Spôsob platby .
6. Skontrolujte svoju fakturačnú adresu.
7. Potvrďte svoju objednávku.
8. Po potvrdení objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky.
9. Hneď po odoslaní balíka vám bude zaslaný e-mail s odkazom, aby ste mohli postupovať podľa krokov doručenia vašej objednávky.
2. Potvrďte košík a pokračujte v platbe.
3. Zadajte svoju dodaciu adresu.
4. Vyberte si svoj Spôsob dopravy.
5. Vyberte svoj Spôsob platby .
6. Skontrolujte svoju fakturačnú adresu.
7. Potvrďte svoju objednávku.
8. Po potvrdení objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky.
9. Hneď po odoslaní balíka vám bude zaslaný e-mail s odkazom, aby ste mohli postupovať podľa krokov doručenia vašej objednávky.
▾ Stav objednávky/potvrdenie objednávky
Ak chcete zobraziť priebeh svojej objednávky, jednoducho sa prihláste do svojho zákazníckeho účtu pomocou svojej e-mailovej adresy.
Prístupový kód vám bude zaslaný e-mailom.
Všetky informácie vám budú prepísané v reálnom čase.
Prístupový kód vám bude zaslaný e-mailom.
Všetky informácie vám budú prepísané v reálnom čase.
▾ Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Všetky objednávky overené na našej stránke smerujú priamo na našu logistickú platformu v Nemecku, aby sa zaručilo rýchle odoslanie.
Zákazník je povinný pred potvrdením objednávky overiť správnosť svojho výberu a v čase objednávky poskytnúť presné a úplné informácie (adresa, PSČ atď.).
Po potvrdení platby je transakcia zaznamenaná a objednávka sa stáva konečnou, nie je možné žiadne zrušenie ani zmena.
Zákazník je povinný pred potvrdením objednávky overiť správnosť svojho výberu a v čase objednávky poskytnúť presné a úplné informácie (adresa, PSČ atď.).
Po potvrdení platby je transakcia zaznamenaná a objednávka sa stáva konečnou, nie je možné žiadne zrušenie ani zmena.
▾ Nie je skladom
Vegaoo Zaväzuje sa rešpektovať objednávky prijaté na webovej stránke iba v rámci dostupných zásob produktov.
Ak nie je k dispozícii jeden alebo viac objednaných produktov,Vegaoo zaväzuje sa informovať zákazníka čo najskôr.
Ak nie je k dispozícii jeden alebo viac objednaných produktov,Vegaoo zaväzuje sa informovať zákazníka čo najskôr.
▾ Dostal som chybný tovar, čo mám robiť?
Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti!
Pre lepšie spracovanie vašej žiadosti nám pošlite fotografie, ktoré čo najlepšie ukazujú chybnú povahu položky.
Fotografie nám môžete poslať e-mailom na adresu contact@vegaoo.com, pričom v predmete e-mailu uveďte číslo objednávky.
Urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám poskytli riešenie.
Pre lepšie spracovanie vašej žiadosti nám pošlite fotografie, ktoré čo najlepšie ukazujú chybnú povahu položky.
Fotografie nám môžete poslať e-mailom na adresu contact@vegaoo.com, pričom v predmete e-mailu uveďte číslo objednávky.
Urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám poskytli riešenie.
▾ Čo ak mi chýba položka?
Je možné, že vaša objednávka bola odoslaná vo viacerých balíkoch.
Pozývame vás, aby ste si skontrolovali svoje prepravné e-maily a skontrolovali dodacie listy každého balíka.
Ak nie, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na adrese contact@vegaoo.com alebo prostredníctvom Kontaktný formulár .
Pozývame vás, aby ste si skontrolovali svoje prepravné e-maily a skontrolovali dodacie listy každého balíka.
Ak nie, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na adrese contact@vegaoo.com alebo prostredníctvom Kontaktný formulár .
▾ Chcem faktúru?
Vaša faktúra nebude súčasťou balíka, ale dostanete ju e-mailom.
▾ Ako môžem uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy?
Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy máte zákonnú lehotu 14 kalendárnych dní od prijatia objednávky.
Ak to chcete urobiť, pošlite nám jasnú žiadosť e-mailom na adresu contact@vegaoo.com
Vrátenie produktu musí byť vykonané do 14 dní od tohto oznámenia. Náklady na spiatočnú dopravu znáša zákazník.
Vrátenie peňazí vrátane štandardných nákladov na doručenie sa uskutoční do 14 dní od oznámenia.
Nebudú účtované žiadne sankcie, s výnimkou prípadov nesprávneho použitia produktu. Zodpovedáte len za odpisy súvisiace s nadmernou manipuláciou.
Odporúčame vám uschovať si doklad o poštovnom pre akékoľvek vrátenie alebo výber.
Ak to chcete urobiť, pošlite nám jasnú žiadosť e-mailom na adresu contact@vegaoo.com
Vrátenie produktu musí byť vykonané do 14 dní od tohto oznámenia. Náklady na spiatočnú dopravu znáša zákazník.
Vrátenie peňazí vrátane štandardných nákladov na doručenie sa uskutoční do 14 dní od oznámenia.
Nebudú účtované žiadne sankcie, s výnimkou prípadov nesprávneho použitia produktu. Zodpovedáte len za odpisy súvisiace s nadmernou manipuláciou.
Odporúčame vám uschovať si doklad o poštovnom pre akékoľvek vrátenie alebo výber.
Dodávka
▾ Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Všetky objednávky overené na našej stránke sú priamo nasmerované na našu logistickú platformu, aby sa zaručilo rýchle odoslanie.
Zákazník je povinný pred potvrdením objednávky overiť správnosť svojho výberu a v čase objednávky poskytnúť presné a úplné informácie (adresa, PSČ atď.).
Zodpovednosť Vegaoo nemôže vzniknúť v prípade oneskorenia dodávky spôsobeného uvedením nesprávnej alebo neúplnej adresy zákazníkom.
Po potvrdení platby je transakcia zaznamenaná a objednávka sa stáva konečnou, nie je možné žiadne zrušenie ani zmena.
Zákazník je povinný pred potvrdením objednávky overiť správnosť svojho výberu a v čase objednávky poskytnúť presné a úplné informácie (adresa, PSČ atď.).
Zodpovednosť Vegaoo nemôže vzniknúť v prípade oneskorenia dodávky spôsobeného uvedením nesprávnej alebo neúplnej adresy zákazníkom.
Po potvrdení platby je transakcia zaznamenaná a objednávka sa stáva konečnou, nie je možné žiadne zrušenie ani zmena.
▾ Ako môžem sledovať svoj balík?
Ak chcete zistiť, ako bol váš balík doručený, pozývame vás, aby ste sa prihlásili do svojho zákazníckeho účtu.
Kliknite na číslo balíka príslušnej objednávky.
Budete presmerovaní na webovú stránku príslušného dopravcu; Získate prístup k informáciám o doručení (predpokladaný dátum doručenia, stav doručenia atď.)
Kliknite na číslo balíka príslušnej objednávky.
Budete presmerovaní na webovú stránku príslušného dopravcu; Získate prístup k informáciám o doručení (predpokladaný dátum doručenia, stav doručenia atď.)
▾ Aké sú dodacie lehoty?
• GLS : Doručenie je medzi 8. a 19. hodinou a zabezpečuje ho GLS, doručenie do 3-5 pracovných dní v 96% prípadov, po vyzdvihnutí v našom sklade.
• DHL express : Tento spôsob doručenia je medzi 8. a 18. hodinou a poskytuje ho DHL express, doručenie do 24/48 hodín v 98 % prípadov po vyzdvihnutí z nášho skladu.
Dodacie lehoty sa môžu líšiť v závislosti od Krajina dodania.
Nemáme konkrétny čas na doručenie, bude to závisieť od dopravcu a jeho trasy.
• DHL express : Tento spôsob doručenia je medzi 8. a 18. hodinou a poskytuje ho DHL express, doručenie do 24/48 hodín v 98 % prípadov po vyzdvihnutí z nášho skladu.
Dodacie lehoty sa môžu líšiť v závislosti od Krajina dodania.
Nemáme konkrétny čas na doručenie, bude to závisieť od dopravcu a jeho trasy.
▾ Čo sa stane, ak nie som pri doručení?
Ak ste pri doručení balíka neprítomní, doručovateľ vám zanechá oznámenie s informáciou o tom, ako si balík vyzdvihnúť alebo ako naplánovať nové doručenie.
▾ Neskoré dodanie, čo robiť?
Pozývame vás na:
• Skontrolujte sledovanie zásielky vo svojom zákazníckom účte "Moje objednávky", aby ste zistili jeho presný stav.
• Nezabudnite tiež skontrolovať online sledovanie poskytované dopravcom, možno vám e-mail s informáciou o doručení balíka bohužiaľ prišiel do vášho SPAM boxu.
• Ak ste požiadali o doručenie domov, najskôr skontrolujte dodaciu adresu.
• Potom vás pozývame, aby ste sa priblížili k najbližším susedom, balík im mohol byť odovzdaný vo vašej neprítomnosti.
• Náš zákaznícky servis vám zostáva k dispozícii e-mailom na adrese contact@vegaoo.com.
• Skontrolujte sledovanie zásielky vo svojom zákazníckom účte "Moje objednávky", aby ste zistili jeho presný stav.
• Nezabudnite tiež skontrolovať online sledovanie poskytované dopravcom, možno vám e-mail s informáciou o doručení balíka bohužiaľ prišiel do vášho SPAM boxu.
• Ak ste požiadali o doručenie domov, najskôr skontrolujte dodaciu adresu.
• Potom vás pozývame, aby ste sa priblížili k najbližším susedom, balík im mohol byť odovzdaný vo vašej neprítomnosti.
• Náš zákaznícky servis vám zostáva k dispozícii e-mailom na adrese contact@vegaoo.com.
▾ Aká je dodacia lehota?
Akákoľvek objednávka zadaná na Vegaoo budú pripravené po overení platby.
Objednávky zadané cez víkend budú spracované nasledujúci pondelok.
Objednávky zadané cez víkend budú spracované nasledujúci pondelok.
Platba/vrátenie peňazí
▾ Aké sú spôsoby platby?
Prijímame platby
•Banková karta (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Všetky platby sú bezpečné. Pre viac informácií a podmienok kliknite na tu
•Banková karta (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Všetky platby sú bezpečné. Pre viac informácií a podmienok kliknite na tu
▾ Aká je lehota na vrátenie peňazí?
Informujeme vás, že vrátenie peňazí sa uskutočňuje prostredníctvom spôsobu platby použitého pre vašu objednávku.
Po overení dobropisu našimi službami vám bude zaslaný e-mail s potvrdením o vrátení peňazí.
▾ Moja platba bola odmietnutá, čo mám robiť?
Uistite sa, že informácie o vašej karte (číslo, dátum vypršania platnosti, bezpečnostný kód) sú správne.
Ak je platba odmietnutá, kontaktujte svoju banku alebo PayPal.
Niektoré platby vyžadujú overenie prostredníctvom 3-D zabezpečenie : Od svojej banky dostanete upozornenie na potvrdenie vašej totožnosti heslom alebo odtlačkom prsta.
Po overení overenia bude vaša objednávka potvrdená e-mailom.
V prípade otázok týkajúcich sa 3-D zabezpečenie, obráťte sa na svoju banku.
Ak je platba odmietnutá, kontaktujte svoju banku alebo PayPal.
Niektoré platby vyžadujú overenie prostredníctvom 3-D zabezpečenie : Od svojej banky dostanete upozornenie na potvrdenie vašej totožnosti heslom alebo odtlačkom prsta.
Po overení overenia bude vaša objednávka potvrdená e-mailom.
V prípade otázok týkajúcich sa 3-D zabezpečenie, obráťte sa na svoju banku.
▾ Ako odpoviem na overovaciu správu?
BOJ PROTI PODVODOM S KREDITNÝMI KARTAMI
"V súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami sa zavádza autentifikačný postup, aby sa predišlo podvodným platbám.
Vegaoo Vyhradzuje si právo overiť osobné údaje poskytnuté zákazníkom a prijať všetky opatrenia považované za potrebné na overenie, či osoba, ktorej bankový účet je odpísaný, je skutočne osobou, ktorá objednávku zadala.
Toto overenie môže mať formu žiadosti o preukázanie totožnosti a/alebo adresy a/alebo bankových dokladov (RIB).
Neodpoveď zákazníka na takúto žiadosť má automaticky za následok zrušenie predmetnej objednávky bez možnosti ďalšej reklamácie."
Preto vás pozývame, aby ste kontaktovali náš zákaznícky servis priamo e-mailom na adrese contact@vegaoo.com
Vegaoo Vyhradzuje si právo overiť osobné údaje poskytnuté zákazníkom a prijať všetky opatrenia považované za potrebné na overenie, či osoba, ktorej bankový účet je odpísaný, je skutočne osobou, ktorá objednávku zadala.
Toto overenie môže mať formu žiadosti o preukázanie totožnosti a/alebo adresy a/alebo bankových dokladov (RIB).
Neodpoveď zákazníka na takúto žiadosť má automaticky za následok zrušenie predmetnej objednávky bez možnosti ďalšej reklamácie."
Preto vás pozývame, aby ste kontaktovali náš zákaznícky servis priamo e-mailom na adrese contact@vegaoo.com
▾ Je online platba bezpečná?
Na zabezpečenie vašich platieb používame bezpečný platobný systém našej banky.
Vaše bankové údaje nám nikdy nebudú oznámené a burzy sú šifrované.
Číslo vašej karty nám nikdy nebude oznámené.
Platby môžu vyžadovať overenie prostredníctvom 3-D zabezpečenie (heslo alebo odtlačok prsta).
Po overení overenia je vaša objednávka potvrdená e-mailom. V prípade otázok týkajúcich sa 3-D zabezpečenie, kontaktujte svoju banku.
Vaše bankové údaje nám nikdy nebudú oznámené a burzy sú šifrované.
Číslo vašej karty nám nikdy nebude oznámené.
Platby môžu vyžadovať overenie prostredníctvom 3-D zabezpečenie (heslo alebo odtlačok prsta).
Po overení overenia je vaša objednávka potvrdená e-mailom. V prípade otázok týkajúcich sa 3-D zabezpečenie, kontaktujte svoju banku.
Vráti
▾ Ako môžem vrátiť tovar?
Žiadosť o vrátenie tovaru jednoducho zadajte prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu v časti "Moje objednávky".
Na potvrdenie žiadosti vám bude zaslaný e-mail.
Vrátenie musí spĺňať nasledujúce podmienky:
• Žiadosť o vrátenie je potrebné podať do 14 dní od dátumu prijatia produktov.
• Vrátenie pošlite najneskôr do 14 dní od oznámenia žiadosti o vrátenie.
• Po overení* zhody vrátených položiek vám bude zaslaný e-mail (*V súlade s PODMIENKY, vrátené produkty musia byť nové, nepoužité a v pôvodnom obale úplne neporušené (ochranný plast, vizuál produktu, čiarový kód atď...).
• Kostým je možné nosiť na vyskúšanie, ale musí byť vrátený v ochrannom obale.
• Vrátenie peňazí sa uskutoční maximálne do 14 dní od prijatia tovaru v našich priestoroch za predpokladu, že budú dodržané podmienky vrátenia.
Možné sú iba vrátenia peňazí, výmeny nie sú akceptované.
Viac informácií nájdete v našom Stránka pomocníka pre vrátenie tovaru.
Na potvrdenie žiadosti vám bude zaslaný e-mail.
Vrátenie musí spĺňať nasledujúce podmienky:
• Žiadosť o vrátenie je potrebné podať do 14 dní od dátumu prijatia produktov.
• Vrátenie pošlite najneskôr do 14 dní od oznámenia žiadosti o vrátenie.
• Po overení* zhody vrátených položiek vám bude zaslaný e-mail (*V súlade s PODMIENKY, vrátené produkty musia byť nové, nepoužité a v pôvodnom obale úplne neporušené (ochranný plast, vizuál produktu, čiarový kód atď...).
• Kostým je možné nosiť na vyskúšanie, ale musí byť vrátený v ochrannom obale.
• Vrátenie peňazí sa uskutoční maximálne do 14 dní od prijatia tovaru v našich priestoroch za predpokladu, že budú dodržané podmienky vrátenia.
Možné sú iba vrátenia peňazí, výmeny nie sú akceptované.
Viac informácií nájdete v našom Stránka pomocníka pre vrátenie tovaru.
▾ Dostali ste položky, ktoré som vám vrátil?
Po prijatí balíka v našich priestoroch vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail.
Ak ste nedostali e-mail 14 pracovných dní po vrátení objednávky, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na adrese contact@vegaoo.com s:
• Číslo vašej objednávky
• Doklad o vrátení.
Ak ste nedostali e-mail 14 pracovných dní po vrátení objednávky, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na adrese contact@vegaoo.com s:
• Číslo vašej objednávky
• Doklad o vrátení.
▾ Aké sú vaše podmienky pre vrátenie tovaru?
Máte 14 pracovných dní po prijatí balíka na podanie žiadosti o vrátenie.
Vrátený produkt (produkty) musí byť nový, nepoužitý a v pôvodnej škatuli úplne neporušený.
Kostým sa samozrejme dá nosiť na vyskúšanie, ale ak sa nehodí, musí sa perfektne vrátiť do ochranného obalu s kartónovým vizuálom.
Informujeme vás, že náklady na vrátenie sú zodpovednosťou zákazníka.
V prípade, že vrátený produkt (produkty) nespĺňa vyššie uvedené podmienky vrátenia, bude od zákazníka vyžadovaný prevod ceny za doručenie, ak si želá vyzdvihnúť svoj tovar (položky).
Z hygienických dôvodov alebo z dôvodu ochrany zdravia nie je možné niektoré výrobky vrátiť a vrátiť ani vymeniť.
Viac informácií nájdete v našom Všeobecné obchodné podmienky.
Vrátený produkt (produkty) musí byť nový, nepoužitý a v pôvodnej škatuli úplne neporušený.
Kostým sa samozrejme dá nosiť na vyskúšanie, ale ak sa nehodí, musí sa perfektne vrátiť do ochranného obalu s kartónovým vizuálom.
Informujeme vás, že náklady na vrátenie sú zodpovednosťou zákazníka.
V prípade, že vrátený produkt (produkty) nespĺňa vyššie uvedené podmienky vrátenia, bude od zákazníka vyžadovaný prevod ceny za doručenie, ak si želá vyzdvihnúť svoj tovar (položky).
Z hygienických dôvodov alebo z dôvodu ochrany zdravia nie je možné niektoré výrobky vrátiť a vrátiť ani vymeniť.
Viac informácií nájdete v našom Všeobecné obchodné podmienky.
Môj účet
▾ Ako si vytvorím zákaznícky účet?
Rýchlo a jednoducho!
• Kliknite na ikonu Môj účet.
• Do poľa zadajte svoju e-mailovú adresu.
• Vyplňte informačné polia a musíte overiť správnosť poskytnutých informácií.
• Kliknite na ikonu Môj účet.
• Do poľa zadajte svoju e-mailovú adresu.
• Vyplňte informačné polia a musíte overiť správnosť poskytnutých informácií.
▾ Ako zmením svoje osobné údaje?
• Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu pomocou svojej e-mailovej adresy a kódu prijatého e-mailom.
• Vľavo vyberte "Profil".
• Vykonajte zmeny.
•Zachrániť.
• Vľavo vyberte "Profil".
• Vykonajte zmeny.
•Zachrániť.
▾ Ako zruším svoj účet, zruším odber?
Je nám ľúto, že odchádzate.
Z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť, stačí podať žiadosť kontaktovaním zákazníckeho servisu e-mailom a napísať nám na adrese contact@vegaoo.com alebo prostredníctvom Kontaktný formulár.
Z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť, stačí podať žiadosť kontaktovaním zákazníckeho servisu e-mailom a napísať nám na adrese contact@vegaoo.com alebo prostredníctvom Kontaktný formulár.
▾ Sú moje údaje chránené?
Údaje zhromaždené Vegaoo sa používajú výlučne na správu objednávok, vzťahy so zákazníkmi a zlepšovanie personalizovaných služieb.
Môžu byť zdieľané s partnermi alebo subdodávateľmi zapojenými do poskytovania služieb.
Vegaoo je zodpovedný za spracovanie týchto údajov, ktoré boli oznámené CNIL. V súlade so zákonom môže používateľ získať prístup k svojim údajom, upraviť ich alebo vymazať a namietať proti ich zverejneniu kontaktovaním zákazníckeho servisu.
Viac informácií nájdete na stránke o ochrane údajov Stránka o ochrane údajov.
Môžu byť zdieľané s partnermi alebo subdodávateľmi zapojenými do poskytovania služieb.
Vegaoo je zodpovedný za spracovanie týchto údajov, ktoré boli oznámené CNIL. V súlade so zákonom môže používateľ získať prístup k svojim údajom, upraviť ich alebo vymazať a namietať proti ich zverejneniu kontaktovaním zákazníckeho servisu.
Viac informácií nájdete na stránke o ochrane údajov Stránka o ochrane údajov.
▾ Ako sa odhlásim z odberu noviniek?
Z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť, stačí podať žiadosť kontaktovaním zákazníckeho servisu e-mailom na adrese
contact@vegaoo.com alebo prostredníctvom odkazu dostupného v newsletteri.
Promo
▾ Ako môžem dostávať propagačné ponuky?
Stačí sa prihlásiť na odber nášho newslettera! Kliknite sem a zaregistrujte sa
Buďte prvý, kto dostane naše novinky, exkluzívne zľavy a akcie.
Zadajte svoju e-mailovú adresu na karte "Prihlásiť sa na odber noviniek"
▾ Ako môžem použiť svoj promo kód?
Jednoducho pridajte kód do poľa v pravom hornom rohu stránky pokladne a kliknite na "použiť".